Loading Events

Kuupäev & Kell

  • 20. nov. 2024 - 20. nov.
  • 15:00 - 16:30

Asukoht

  • Aia 2
    Jõgeva,

Koolitab ja nõustab Urmet Seepter tarkvaraettevõtte Helmes rahvusvahelise digiturunduse juht ja TalTechi turunduse õppejõud 

Programmis osaleja:

  • Saab teadmised, kuidas planeerida ja struktureerida väikese eelarvega digiturunduse kampaaniaid, võttes arvesse erinevaid platvorme ja reklaamitüüpe.
  • Õpib jälgima kampaaniaid, analüüsima nende tulemusi ning tegema vajalikke kohandusi, et tagada eelarve maksimaalne tõhusus ja müügiedu.
  • Saab ülevaade sellest, millised summad on mõistlikud väikese eelarvega digiturunduse kampaaniate jaoks ning kuidas teha teadlikke investeerimisotsuseid reklaamieelarve osas.

Osalustasu 4 eurot saab tasuda Fienta keskkonnas: https://fienta.com/et/jaek-kk2024-6

 

Kontakt